fredag den 10. februar 2012

JUBIIII...

Så fik jeg min 1. læser i dag, nemlig Kirsten L.
Rigtig hjertelig velkommen til!

Jeg håber på at snart kunne vise mit første billede på bloggen, om hvad det er jeg har gang i på pindene lige nu, - pt leder jeg efter vores kabel til kameraet (det er nemlig PIST VÆK), så jeg kan få overført nogle billeder, måske i næste uge...

Vores weekend er lidt booket - med biograftur i morgen med nikolaj´s klasse, alle familier er inviteret i Hjallerup Kino for at se Løvernes Konge, og på søndag er det planen at vi skal til messe i Klokkerholm Hallen.

Rigtig god weekend til alle.

Hilsen Dorthe

2 kommentarer:

  1. Hej Dorthe

    Velkommen til blogland ... det er vanedannende.
    ... og så vil jeg da gerne være nr. 2 :o)

    SvarSlet
  2. Hej Irene.
    Velkommen til min blog, det er altid skønt at have nogen som læser med.
    Jeg er rimelig ny i blogland, så jeg skal lige have lært at lægge billeder ind, men jeg kan fortælle at jeg pt. strikker på et rødt tærklæde - Cabled Carrie Scarf som jeg har fået opskrift på af Gitte fra Kreativiteter
    Mange hilsner fra Dorthe

    SvarSlet